Med digitale skjermløsninger treffer du akkurat den målgruppen du ønsker, og har muligheten til å skape et dynamisk og skiftende budskap.
Mange bedrifter har allerede godt implementerte skjermløsninger i sine landskap, men utnytter ikke det fulle potensialet da det ofte mangler en plan på innholdet og kommunikasjonen. Det er viktig at innholdet på skjermene ikke stagnerer, men kontinuerlig reflekterer oppdatert informasjon. Mottakerne blir lei av “visjoner og verdier” og værvarsel, etter veldig kort tid. For at digital signage skal fungere best mulig, er det viktig at du og din bedrift gjør seg opp en mening om hvordan dere vil bruke de digitale skjermløsningene etter måned 4, 7, og år to også.
Definere og brainstorming om innholdet som skal lages. Profilmanualer gjennomgås for de ulike prosjektene. Delegere oppgaver og sette roadmap for levering.
Befaring av montører for teknisk oppsett av fester, kabler og strøm/internet etc
Samarbeid med kundens interne og eksterne ressurser for godkjenning av layout og design.
Fysisk montering av skjermflater og teknisk utstyr. Lansering av innhold og logikk.
Etter den første tiden kan det være behov for finjustering av innholdet, design og logikk. Etter finjustering går leveransen over i driftsfasen.
Vi har kontinuerlig oppfølging av deg som kunde. Vedlikehold og videreutvikling av løsningen.