Møteromsbooking og møteromsskjermer med interaktivitet
Cenera har lang erfaring med profesjonelle bookingsystemer for møterom og innovative møteromskjermer. Alt nøye sammensatt slik at du kan fokusere på dine viktigste møter.
Vi har de beste løsningene i markedet som vi tilpasser ditt formål og din bedrift. Med våre interaktive møteroms-bookingsystem er du aldri i tvil om møterommet er dobbelbooket, hvem som bruker det eller hvor mye det er i bruk.
Møtebooking direkte fra 8" touchskjerm, sjekk ledig kapasitet på andre rom og meld feil på møteromsutstyr direkte.
Integreres med de fleste e-post og kalender løsninger fra Microsoft og Google.
Programvaren gir deg intelligent statistikk som hjelper deg ta riktige beslutninger for optimalisering av dine verdifulle resurser.
Yealink RoomPanel gir en oversikt over tilgjengeligheten på møterommene dine. Løsningen kobles opp mot Microsoft Teams og viser informasjon om møterommene på en skjerm som plasseres utenfor møterommet. Yealink RoomPanel for Microsoft Teams har også en visuell indikator som lyser rødt når rommet er opptatt, lilla dersom rommet er opptatt med et Teams-møte og grønt når det er ledig. Yealink skiller mellom vanlige møter og Teams-møter.
Med Yealink RoomPanel for Microsoft Teams kan du enkelt se tilgjengeligheten på møterommene dine og booke møter direkte fra panelet. Du kan også se informasjon om pågående møter og kommende møter på panelet. Yealink RoomPanel for er kompatibel med Microsoft Teams og kan integreres med Office 365-kalenderen.